Wyszukiwarka

Dostawa

 KURIER INPOST POD DOM - TYLKO POLSKA

ONLY POLAND

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM BANKOWYM Z GÓRY

DOSTAWA DO 2 DNI. Koszt 25 zł

 

 

 PACZKOMAT INPOST-TYLKO POLSKA - ONLY POLAND

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM BANKOWYM Z GÓRY

Kliknij i wybierz swój paczkomat do odbioru

DOSTAWA DO 2 DNI. Koszt 19 zł

 

KURIER DPD POD DOM - TYLKO POLSKA

ONLY POLAND

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM BANKOWYM Z GÓRY

DOSTAWA DO 2 DNI. Koszt 30 zł

 

 

DPD-GLS COURIER EUROPE SCHENGEN - up to 30 kg

PAYMENT ONLY TRANSFER IN ADVANCE. Delivery 4-5 Day

Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Netherlands, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Norway, Luxemburg, Cyprus, Malta.

 
 
 
ŚLEDZENIE PACZEK - PARCEL TRACKING:

 

Zamówienia można składać tylko internetowo za pośrednictwem strony naszego sklepu przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia są zawsze automatycznie potwierdzane i wysyłane na pocztę e mail kupującego. Nie przyjmujemy zamówień przez telefon. Telefonicznie udzielamy tylko informacji handlowych o produktach.

Anulowanie zamówienia:

Następuje w przypadku gdy nie otrzymamy od kupującego w ciągu 2 dni potwierdzenia wykonania przelewu pocztą e mail lub kiedy w ciągu 2 dni nie odnotujemy przelewu na naszym koncie (Dotyczy zakupów z opcją Przelew z Góry i paczkomat) - czas ten nie dotyczy przelewów za zakupy z innych krajów UE i Schengen. Zamówienie z tych krajów zostanie anulowane przy braku przelewu po 4 dniach. 

Warunki i metody dostawy:

Złożenie zamówienia wiąże się zgodnie z prawem z obowiązkiem zapłaty.

1. Dostawa następuje bezpośrednio z naszego magazynu paczek. 2. Dostawa wysyłka pod dom, do firmy lub paczkomatu następuje standardowo w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku bezpośrednio z naszego magazynu paczek firmą kurierską wybraną przy składaniu zamówienia. Za dodatkową opłatą kupujący dopłacając 40 zł można wybrać dostawę w sobotę. 3. Dostawa w przypadku zamówienia do Paczkomatu jest kierowana do możliwie najbliższego Paczkomatu miejsca zamieszkania - adresu kupującego, lub kupujący w momencie składania zamówienie może sam podać adres paczkomatu wpisując go w polu komentarz albo pisząc do nas osobnego maila. 4. Nie odpowiadamy za opóźnienia dostaw paczek do klientów - konsumentów spowodowanych z winy firm kurierskich szczególnie w okresach świątecznych i wakacyjnych oraz za uszkodzenia i zaginięcia paczek w trakcie transportu. 5. Po złożeniu zamówienia prawa własności zakupionego towaru przechodzą na kupującego konsumenta - kupujący jest właścicielem zakupionego towaru. Wszelkie reklamacje dotyczące odszkodowań w przypadku opóźnień, zagubienia paczki i uszkodzeń składa kupujący - konsument zgodnie z prawem przewozowym w ciągu 7 dni pisemnie lub pocztą e-mail do przewoźnika jakim paczka została wysłana informując nas o tym pocztą e-mail. Ważne jest w przypadku widocznego uszkodzenia paczki spisanie protokołu szkody w obecności kuriera co kurier powinien potwierdzić podpisem. 6. Koszt wysyłki w przypadku zamówionej nieodebranej paczki oraz koszt zwrotu do nas po odmowie przyjęcia paczki pokrywa kupujący przelewem na nasze konto zgodnie z kosztami wysyłki w zamówieniu. 7. Zakupionych towarów nie wysyłamy w soboty, niedziele oraz święta i dni wolne od pracy.

Ubezpieczenie przesyłek - dostawy:

Wszystkie przesyłki - zamówienia są ubezpieczone standardowo według zasad poszczególnych przewoźników.

Faktury - Rachunki: 

Wystawiamy faktury jak też faktury proforma dla firm do płatności z góry. Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności. Na życzenie kupującego fakturę wysyłamy drogą e-mail lub możemy dołączyć ją do paczki.