Dostawa
SZYBKA DOSTAWA POD DOM
FAST HOME DELIVERY
PACZKOMATY
kliknij i znajdź swój paczkomat Inpost
kliknij i znajdż swój punkt odbioru DPD
DPD-GLS COURIER EXPRESS - EUROPE - SCHENGEN
Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Netherlands, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Norway, Luxemburg, Cyprus, Malta, Ukraine, Serbian Republic, Montenegro, England, Northern ireland, Switzerland, Monaco, Andora, Gibraltar, Iceland, Türkiye, Albania, Macedonia, Moldova.
Zamówienia można składać tylko internetowo za pośrednictwem strony naszego sklepu przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia są zawsze automatycznie potwierdzane i wysyłane na pocztę e mail kupującego. Nie przyjmujemy zamówień przez telefon. Telefonicznie udzielamy tylko informacji handlowych o produktach.
Anulowanie zamówienia:
Następuje w przypadku gdy nie otrzymamy od kupującego w ciągu 2 dni potwierdzenia wykonania przelewu pocztą e mail lub kiedy w ciągu 2 dni nie odnotujemy przelewu na naszym koncie (Dotyczy zakupów z opcją Przelew z Góry) - czas ten nie dotyczy przelewów za zakupy z innych krajów Europy, UE i Schengen. Zamówienie z tych krajów zostanie anulowane przy braku przelewu po 4 dniach.
Warunki i metody dostawy:
Złożenie zamówienia wiąże się zgodnie z prawem z obowiązkiem zapłaty.
Dostawa wysyłka pod dom, do firmy lub paczkomatu następuje standardowo w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku bezpośrednio firmą kurierską wybraną przy składaniu zamówienia. Paczki są bezpośrednio przekierowywane na adres podany w zamówieniu lub do paczkomatu jeżeli kupujący wybrał opcję paczkomat. Dostawa w przypadku zamówienia do Paczkomatu jest kierowana do możliwie najbliższego Paczkomatu miejsca zamieszkania - adresu kupującego, lub kupujący w momencie składania zamówienie może sam podać adres paczkomatu wpisując go w polu komentarz albo pisząc do nas osobnego maila. Nie odpowiadamy za opóźnienia dostaw paczek do odbiorców kupujących z winy firm kurierskich szczególnie w okresach świątecznych i wakacyjnych, klęsk żywiołowych oraz za uszkodzenia i zaginięcia paczek w trakcie transportu. Po złożeniu zamówienia i zapłacie za zakupiony towar prawo własności zakupionego towaru przechodzi na kupującego konsumenta - kupujący jest właścicielem i dysponentem zakupionego wysłanego towaru (cesja). Wszelkie reklamacje dotyczące odszkodowań w przypadku opóźnień, zagubienia paczki i uszkodzeń składa kupujący - odbiorca paczki zgodnie z prawem przewozowym pisemnie lub pocztą e-mail do przewoźnika jakim paczka została dostarczona i informując nas o tym zdarzeniu pocztą e-mail. Ważne jest w przypadku widocznego uszkodzenia paczki spisanie protokołu szkody w obecności kuriera co kurier powinien potwierdzić podpisem. Koszt wysyłki w przypadku zamówionej nieodebranej paczki oraz koszt zwrotu do nas po odmowie przyjęcia paczki pokrywa kupujący przelewem na nasze konto zgodnie z kosztami wysyłki w zamówieniu. Zakupionych towarów nie wysyłamy w soboty, niedziele oraz święta i dni wolne od pracy.
Ubezpieczenie przesyłek - dostawy:
Wszystkie przesyłki - zamówienia są ubezpieczone standardowo według zasad poszczególnych przewoźników.
Faktury - Rachunki:
Wystawiamy faktury jak też faktury proforma dla firm do płatności z góry. Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności. Na życzenie kupującego fakturę wysyłamy drogą e-mail.