Wyszukiwarka

Regulamin

 

 

 

 

 

 

§ 1

1. W zależności od producentów opakowania jak i etykiety mogą zmieniać swój wygląd i formę z czasem w stosunku do zdjęć prezentowanych na stronie Atexim www.hurtopryski.pl co często czynią producenci, jednak działanie środków produktów będzie zawsze takie samo. Etykiety mogą być w językach obcych. Opisy produktów można generować w większości języków klikając w lewym górnym rogu sklepu tłumacza google.

2. Zamówienia należy składać za pośrednictwem strony internetowej internetowego sklepu wysyłkowego Atexim pod adresem www.hurtopryski.pl

3. Złożenie zamówienia stanowi zawarcie przez Sprzedającego z Klientem umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia.

4. Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie otrzymania przez kupującego wiadomości email z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Tym samym powstaje zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy kupującym a Sprzedającym, sklepem hurtownią internetową Atexim oraz obowiązek zapłaty przez konsumenta lub firmę kupującą.

5. Klient - konsument albo rolnik lub firma oświadcza niniejszym że w przypadku zakupu środków niebezpiecznych w sklepie internetowym należącym do firmy Atexim Ltd które można kupić po specjalnych szkoleniach oraz uprawnieniach do stosowania środków ochrony roślin metodą fumigacji w szczególności preparatów tabletek, paletek quickphos, phostoxin, fumitoxin, gastoxin, detia, arvalin oraz podobnych o takim samym działaniu (wydzielających fosforowodór) o symbolu 56 GE, GR itp - fosforowodorek glinu, wapnia lub aluminium uprawnienia te posiada. Opryski o składzie chloropiryfosu kupujący kupuje i stosuje na własną odpowiedzalność i oświadcza że w jego kraju poza UE środek można stosować oświadczając to przy składaniu zamówienia klikając okienko akceptuję warunki regulaminu. Sprzedający wysyła wyżej wymienione środki w dobrej wierze. 

6. Na podstawie złożonego przez Klienta zamówienia, Sprzedający zweryfikuje dostępność zamówionego towaru w sklepie internetowym www.hurtopryski.pl

7. W przypadku braku zamówionego towaru przez Klienta na sklepie internetowym lub z innych przyczyn Sprzedający o okolicznościach poinformuje Klienta telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail.

8. W przypadku niemożliwości zrealizowania złożonego przez Klienta zamówienia Sprzedający może anulować całość zamówienia, anulować zamówienie w części lub dokonać zamiany zamówionego towaru na towar o takim samym działaniu w tej samej cenie.

9. Cena wraz z dostawą podana przy każdym dostępnym towarze oraz finalnym zamówieniu jest wiążąca dla kupującego i sprzedającego w chwili złożenia zamówienia.

10. Cena podana przy każdym dostępnym towarze nie zawiera kosztów Dostawy gdzie Klient będzie poinformowany przy wyborze danego sposobu Dostawy i w finalnym zamówieniu.

11. Całkowita cena wiążąca strony umowy sprzedaży zawarta jest na stronie internetowej www.hurtopryski.pl sklepu w momencie składania zamówienia przez Klienta.

12. Do każdego zamówienia Sprzedający automatycznie kupującemu przesyła w powiadomienie e-mail oraz na życzenie przesyła fakturę.

13. Sprzedający ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku gdzie podane przez Klienta dane są niepełne lub nieprawdziwe.

14. Celem złożenia zamówienia w sklepie internetowym rejestracja Klienta nie jest konieczna.

15. Informacje wpisane do formularza zamówienia powinny zawierać dane zgodne z prawdą oraz dotyczyć wyłącznie Klienta.

16. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Klient powinien zapoznać się z treścią regulaminu i potwierdzić fakt oznaczając odpowiednie pole.

17. Klient powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym celem realizacji usług na podstawie umów zawartych zgodnie z regulaminem.

18. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich zmieniania, poprawiania oraz aktualizacji informując o tym sprzedającego.

19. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego Klient dobrowolnie może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach promocyjnych, marketingowych. Zgoda taka może być cofnięta przez Klienta w dowolnym czasie.

20. Po poprawnym wypełnionym formularza zamówienia -  zakupu, Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu na adres poczty elektronicznej e-mail gdzie następuje zawarcie umowy sprzedaży drogą elektroniczną.

 § 2

Płatność za złożone zamówienie

1. Klient może dokonać zapłaty za zamówiony towar tylko poprzez:

przelew bankowy na rachunek konta bankowego Sprzedającego (wysyłka zamówionego towaru nastąpi w momencie wpłynięcia w całości za zakupiony towar środków pieniężnych na rachunek bankowy Sprzedającego) lub zapłacić kartą przez Quick Pay

2. Klient nie może w sposób częściowy dokonywać zapłaty za zamówiony towar w sklepie internetowym Sprzedającego.

3. Sprzedający nie jest płatnikiem podatku Vat 

4. Kupujący w momencie kliknięcia w formę płatności ma obowiązek zapłaty

 § 3

Realizacja złożonych zamówień

1. Klient może modyfikować składane zamówienie do momentu gdzie otrzymał na adres poczty elektronicznej e-mail, potwierdzenie zamówienia, wyboru sposobu wysyłki. Zmiana może też dotyczyć zakresu całości zamówienia, anulowania zamówienia lub jego części, zmiany adresu dostawy czy też danych ujętych na fakturze lub rachunku.

 2. W momencie dodania nowych towarów do istniejącego już zamówienia, które są w realizacji (jeszcze przed wysłaniem towarów) może wpłynąć na przedłużenie czasu realizacji zamówienia.

§ 4

Reklamacje

1. Wszystkie towary będące w ofercie sklepu internetowego Sprzedającego www.hurtopryski są fabrycznie nowe.

2. Celem rozpatrzenia reklamacji, Konsument ma obowiązek przesłać/dostarczyć do sprzedającego reklamowany lub wadliwy towar wraz z osobistym pisemnym opisem powodu reklamacji, w oryginalnym opakowaniu, a w przypadku produktów chemicznych wraz z ich pełną zawartością oraz dowodem zakupu lub listem przewozowym.

3. Reklamowany towar należy dostarczyć po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedającym drogą  telefoniczną lub drogą e-mail na adres podany przez Sprzedającego.

4. Sprzedający zwraca Konsumentowi przelewem bankowym koszty transportu przesyłki zwrotnej reklamowanego wadliwego towaru .

5. W ciągu 30 dni Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszonej przez Klienta reklamacji oraz powiadomi o dalszej procedurze postępowania - telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.

6. W przypadku uznania reklamacji na rzecz Klienta, Sprzedający:

- wymieni Klientowi reklamowany lub wadliwy towar na nowy lub na życzenie klienta wymieni towar na towar o podobnym działaniu,

- jeśli wymiana nie jest możliwa Sprzedający zwróci pełną wartość zamówionego towaru w ciągu 30 dni.

7. W przypadku towaru, który objęty jest gwarancją producenta, Klient może reklamować lub naprawiać towar wynikający z uprawnień gwarancji tylko u danego producenta lub serwisu widniejącego na karcie gwarancyjnej.

8. Użycie lub otwarcie - rozplombowanie środków chemicznych oraz ich częściowe wykorzystanie i stwierdzenie kupującego po ich otwarciu  że słabo lub wcale nie działają, albo przynoszą małe efekty nie upoważnia kupującego do składania reklamacji. Za skuteczność działania środków sprzedający nie odpowiada. Odpowiedzialność spoczywa na producentach.

9. Reklamacje nie dotyczą niedostarczenia bądź zagubienia towarów zakupionych prze podmioty zagraniczne i wysyłane za granicę przez firmy kurierskie gdzie kupujący konsument jest poinformowany o wysyłce drogą e mail lub telefoniczną. Takie roszczenia może mieć tylko wobec firmy kurierskiej dostarczającej w jego kraju przesyłki.

 

 § 5

Rezygnacja z zamówienia - odstąpienie od umowy i zwrot należności pieniężnych

1. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość przysługuje tylko konsumentom - klientom indywidualnym nie posiadającym osobowości prawnej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki, nie przysługuje zaś firmom, spółkom z o o, instytucjom państwowym itp.

2. W przypadku gdy zamówiony towar nie został jeszcze wysłany przez Sprzedającego, Klient indywidualny nie firma może zrezygnować odstąpić od umowy z całości lub części zamówienia o czym powiadomi Sprzedającego pisemnie za pomocą poczty elektronicznej e-mail.

3. Klient - konsument indywidualny ma prawo do rezygnacji z zakupu dokonanego na odległość po otrzymaniu paczki – zakupionego towaru w sklepie www.hurtopryski.pl zgodnie z prawem konsumenckim tylko w przypadku gdy: towar wysłany jest inny niż zamówiony ale uwzględniając paragraf 1 pkt 7 regulaminu, uszkodzony z winy sprzedającego, niezgodny z przeznaczeniem, lub bez podania przyczyny powiadamiając drogą mailową o tym fakcie sprzedającego. 

4. W momencie rezygnacji z zakupu, odstąpienia od umowy sprzedaży uważa się ją jako niezawartą a Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru na własny koszt w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru. Klient kupujący nie ma prawa do częściowego zwrotu towaru z jednej paczki za którą już zapłacił za pobraniem lub przelewem z góry co skutkuje brakiem domagania się przez konsumenta zwrotu należności za część towarów które doszły w jednej paczce.

5. Zwracany towar winien być zwrócony w stanie niezmienionym a wysłany na adres podany przez Sprzedającego.

6. W przypadku braku produktu, rezygnacji z zamówienia, zakupu przez pomyłkę przez Klienta a opłaconego z góry przed wysyłką, sprzedający dokona zwrotu należności pieniężnych za zakupiony towar wraz z kosztami wysyłki w terminie 30 dni.

7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji na rzecz Klienta, Sprzedający dokona zwrotu należności pieniężnych w terminie 30 dni.

8. W przypadku dokonania przez Klienta zapłaty za towar "z góry", Sprzedający dokonuje zwrotu należności pieniężnych na rachunek bankowy Klienta natomiast w przypadku zapłaty za towar "za pobraniem" lub przy "odbiorze osobistym", Sprzedający dokonuje zwrotu należności pieniężnych na rachunek bankowy Klienta po wcześniejszym ustaleniu z Klientem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.

9. W przypadku dokonywania zwrotu należności pieniężnych na konto bankowe Klienta gdzie po uprzednim kontakcie z Klientem konsument nie przekaże Sprzedającemu wymaganych danych do zrealizowania przelewu bankowego lub są one błędne sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak czy opóźnienie zwrotu.

 § 6

Odpowiedzialność Sprzedającego

1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności i jest uprawniony do przerw w funkcjonowaniu sklepu internetowego pod adresem www.hurtopryski.pl świadczących usługi drogą elektroniczną z powodu modyfikacji, modernizacji, rozbudowy czy też konserwacji okresowych urządzeń informatycznych.

2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług świadczonych drogą elektroniczną jeśli to spowodowane było działaniem osób trzecich takich jak: operatorzy telekomunikacyjni, serwerownie czy też dostawcy łączy internetowych i energetycznych.

3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia czy przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego z przyczyn Klienta gdzie nastąpiło przez niego udostępnienie osobą trzecim a w szczególności danych "login czy też hasło" do "Konta Klienta" w sklepie internetowym.

4. Sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu szkód powstałych zaniechaniem Klienta, w szczególności przez nieprawidłowe obchodzenie się ze sprzętem i preparatami chemicznymi, stosowanie ich niezgodnie z przeznaczeniem albo brakiem zachowania przez kupującego odpowiednich warunków bhp które mogą mieć wpływ na zdrowie lub życie kupującego oraz osób trzecich szczególnie dotyczy to stosowania środków I klasy toksyczności do fumigacji opartych na fosforowodorze glinu 56 ge lub korzystanie ze sklepu internetowego niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa i regulaminem sklepu.

5. Sprzedający z tytułu niewykonania umowy zawartej z Klientem ponosi odpowiedzialność w przypadku gdzie Klient jest Przedsiębiorcą i poniósł realne straty w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody przez Sprzedającego z zastrzeżeniem punktu 4 par.7 niniejszego regulaminu

6. Wszystkie zamówienia przyjęte do realizacji przez Sprzedającego przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.

7. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie towaru wynikające z przyczyn leżących po stronie firm kurierskich.

8. Sprzedający działa w dobrej wierze mając zaufanie do prawdziwości podanych danych oraz oświadczeń składanych przez kupującego szczególnie w rozumieniu niniejszego regulaminu i zawartych w nim klauzul oraz prawa.

 

§ 7

WARUNKI DOSTAWY - Uszkodzenia lub zaginięcia paczek 

Prosimy sprawdzać paczki w obecności kuriera czy nie są uszkodzone. W razie szkody widocznej zewnętrznie Napisz protokół szkody w 2 egzemplarzach które musi podpisać kurier. Kurier zawsze ma przy sobie takie protokoły. Jeden zachowaj dla siebie z podpisem kuriera. Jeżeli uszkodzenie nie jest zewnętrzne tylko wewnętrzne bo n.p paczka była przygnieciona gdzie na paczce były odpowiednie nadruki nie piętrować, nie przygniatać, pion, ostrożnie nie rzucać, i nie Zobaczyłeś uszkodzenia podczas odbioru paczki bo było zewnętrznie niewidoczne Masz 7 dni do zgłoszenia tego jako reklamacji w firmie kurierskiej i wzięcia od firmy przewozowej podpisanego przez firmę przewozową protokołu szkody z opisem stwierdzeniem przyczyny uszkodzenia jak też ubiegania się od przewoźnika odszkodowania z tytułu uszkodzenia jeżeli stwierdziłeś że wina leży po stronie firmy kurierskiej. Nasz sklep hurtownia nie ponosi odpowiedzialności wobec konsumenta - kupującego za uszkodzenia powstałe z winy firmy przewozowej. Towar zakupiony przez konsumenta od momentu wysłania zamówienia przez sprzedającego staje się własnością kupującego i to konsument - kupujący rozporządza zakupionym towarem następuje tzw cesja ze strony sprzedającego na rzecz kupującego. Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przez sprzedającego firmie kurierskiej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Jeżeli kupujący jest przedsiębiorcą i nabywa towary na fakturę na swoją firmę, może domagać się odszkodowania jedynie od przewoźnika.

§ 8 

WYSYŁKA - DOSTAWA ZA GRANICĘ 

Sklep Atexim po wysyłce towaru za granicę nie odpowiada finansowo a co za tym idzie nie zwróci pieniędzy kupującemu i nie uwzględni reklamacji za zagubienie lub opóźnienie przesyłki przez firmę kurierską oraz przesyłkę gdzie jej status jest za granicą - w kraju dostawy - kraju kupującego (status przesyłki - przekazano za granicę). Wszelkie reklamacje składa kontrachent konsument zagraniczny w swoim kraju do firmy kurierskiej którą została wysłana paczka na podstawie listu przewozowego lub powiadomienia e-mail o wysłaniu paczki przez sprzedającego. Paczka zagraniczna jest własnością od momentu zakupu i przelewu bankowego własnością kupującego- w momencie otrzymania przelewu przez sprzedającego od kupującego następuje cesja własności zakupionego towaru na kupującego - czyli kupujący jest we władaniu towaru. Wysyłki następują z naszych europejskich magazynów paczek.

§ 9

Dane kontaktowe sklepu:

atexim.shop@gmail.com

Telefon kom: 886239979 

Sklep należy do firmy:

Atexim Limited Company 660878. Adres: 71 Lower Baggot Street,

D02 P593 Dublin, Ireland, tel. +353 1 254 2658, e-mail: atexim@ateximltd.com

 

§ 10

1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie sklepu internetowego sprzedawcy pod adresem www.hurtopryski.pl i jest wiążący dla zawieranej umowy na odległość dla sprzedającego i kupującego w momencie dokonania zakupu przez konsumenta lub firmę.

2. Regulamin może ulec zmianie. W przypadku powstania zmian w Regulaminie, Klient zostanie poinformowany przez umieszczenie wiadomości o zmianie Regulaminu przez Sprzedającego na stronie głównej sklepu internetowego. Klienci posiadający "Konto Klienta" zostaną również powiadomieni przez Sprzedającego za pomocą wiadomości e-mail na adres poczty Klienta, podanego przez niego wcześniej w formularzu rejestracyjnym

3. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży i innych, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygnięcia wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego regulaminu jest prawo konsumenckie obowiązujące w kraju kupującego - konsumenta.

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------

§ 1

 

1. Depending on the manufacturers, both packaging and labels may change their appearance and form over time in relation to the photos presented on the Atexim website www.hurtopryski.pl, which is often done by manufacturers, but the effect of the products will always be the same. Labels may be in foreign languages. Product descriptions can be generated in most languages by clicking on the Google translator in the upper left corner of the store.

 

2. Orders should be placed via the website of the Atexim online mail order store at www.hurtopryski.pl

 

3. Placing an order constitutes the conclusion of a sales agreement between the Seller and the Customer for the goods that are the subject of the order.

 

4. Acceptance of the order for execution takes place when the buyer receives an email confirming the placed order. This creates a sales agreement between the buyer and the Seller, the Atexim online wholesale store and the obligation to pay by the consumer or the purchasing company.

 

5. The customer - consumer or farmer or company hereby declares that in the case of purchase of hazardous substances in the online store belonging to the company Atexim Ltd which can be purchased after special training and authorizations to use plant protection products by fumigation, in particular preparations of tablets, pallets quickphos, phostoxin, fumitoxin, gastoxin, detia, arvalin and similar with the same effect (emitting phosphine) with the symbol 56 GE, GR etc. - aluminum, calcium or aluminum phosphohydride has these authorizations. Sprays with the composition of chlorpyrifos the buyer buys and uses at his own risk and declares that in his country outside the EU the product can be used by declaring this when placing the order by clicking the box I accept the terms of the regulations. The seller sends the above-mentioned products in good faith.

 

6. Based on the order placed by the Customer, the Seller will verify the availability of the ordered goods in the online store www.hurtopryski.pl

 

7. In the event that the ordered goods are not available by the Customer in the online store or for other reasons, the Seller will inform the Customer about the circumstances by phone or e-mail.

 

8. In the event that the order placed by the Customer cannot be fulfilled, the Seller may cancel the entire order, cancel the order in part or exchange the ordered goods for goods with the same effect at the same price.

 

9. The price including delivery given for each available product and the final order is binding on the buyer and the seller at the time of placing the order.

 

10. The price given for each available product does not include the costs of Delivery, where the Customer will be informed when choosing a given method of Delivery and in the final order.

 

11. The total price binding the parties to the sales agreement is included on the website www.hurtopryski.pl of the store at the time of placing the order by the Customer.

 

12. The Seller automatically sends the buyer an e-mail notification for each order and, upon request, sends an invoice.

 

13. The Seller has the right to withdraw from the order if the data provided by the Customer is incomplete or untrue.

 

14. In order to place an order in the online store, the Customer's registration is not necessary.

 

15. The information entered in the order form should contain true data and concern only the Customer.

 

16. After completing the registration form, the Customer should read the content of the regulations and confirm the fact by marking the appropriate box.

 

17. The Customer should consent to the processing of personal data contained in the registration form for the purpose of providing services based on agreements concluded in accordance with the regulations.

 

18. The Customer has the right to access the content of their personal data and to change, correct and update it, informing the seller about it.

 

19. When filling out the registration form, the Customer may voluntarily consent to the processing of personal data for promotional and marketing purposes. Such consent may be withdrawn by the Customer at any time.

 

20. After correctly filling out the order - purchase form, the Customer receives a purchase confirmation to the e-mail address where the sales agreement is concluded electronically.

 

§ 2

 

Payment for the placed order

 

1. The Customer can pay for the ordered goods only by:

 

bank transfer to the Seller's bank account (the shipment of the ordered goods will take place when the funds for the purchased goods are received in full in the Seller's bank account) or pay by card via Quick Pay

 

2. The Customer cannot partially pay for the ordered goods in the Seller's online store.

 

3. The Seller is not a VAT payer

 

4. The Buyer is obliged to pay when clicking on the payment method

 

 

 § 3

 

Fulfillment of placed orders

 

1. The Customer may modify the placed order until they receive an e-mail, order confirmation, choice of shipping method. The change may also concern the scope of the entire order, cancellation of the order or its part, change of the delivery address or data included on the invoice or bill.

 

2. When adding new goods to an existing order that are already being fulfilled (before the goods are sent), it may affect the extension of the order fulfillment time.

 

§ 4

 

Complaints

 

1. All goods offered by the Seller's online store www.hurtoprywaski are brand new.

 

2. In order to consider the complaint, the Consumer is obliged to send/deliver the complained or defective goods to the seller together with a personal written description of the reason for the complaint, in the original packaging, and in the case of chemical products together with their full content and proof of purchase or bill of lading.

 

3. The complained goods should be delivered after prior arrangement with the seller by phone or e-mail to the address provided by the Seller.

 

4. The Seller shall return to the Consumer by bank transfer the costs of transporting the return shipment of the complained defective goods.

 

5. Within 30 days, the Seller shall respond to the complaint submitted by the Customer and shall notify about the further procedure - by phone or e-mail.

 

6. If the complaint is accepted in favor of the Customer, the Seller shall:

 

- replace the complained or defective goods with new ones or, at the customer's request, replace the goods with goods of similar effect,

 

- if replacement is not possible, the Seller shall refund the full value of the ordered goods within 30 days.

 

7. In the case of goods covered by the manufacturer's warranty, the Customer may complain or repair the goods resulting from the warranty rights only with the given manufacturer or service center listed on the warranty card.

 

8. Use or opening - unsealing of chemical agents and their partial use and the buyer's statement after opening them that they work poorly or do not work at all, or bring little effect does not entitle the buyer to file a complaint. The seller is not responsible for the effectiveness of the agents. The responsibility lies with the manufacturers.

 

9. Complaints do not concern non-delivery or loss of goods purchased by foreign entities and sent abroad by courier companies where the buyer consumer is informed about the shipment by e-mail or telephone. Such claims can only be made against the courier company delivering the parcels in his country.

 

§ 5

 

Resignation from the order - withdrawal from the contract and refund of money

 

1. Withdrawal from the contract concluded remotely is available only to consumers - individual customers without legal personality within 14 calendar days from the date of receipt of the shipment, and is not available to companies, limited liability companies, state institutions, etc.

 

2. In the event that the ordered goods have not yet been sent by the Seller, the individual Customer not a company may withdraw from the contract for all or part of the order, about which he will notify the Seller in writing by e-mail.

 

3. The Customer - individual consumer has the right to withdraw from the purchase made remotely after receiving the package - purchased goods in the www.hurtopryski.pl store in accordance with consumer law only in the event that: the goods sent are different from the ordered ones but taking into account paragraph 1 point 7 of the regulations, damaged due to the fault of the seller, not in accordance with the intended purpose, or without giving a reason by notifying the seller of this fact by e-mail.

 

4. At the time of withdrawal from the purchase, withdrawal from the sales agreement, it is considered as not concluded and the Customer is obliged to return the goods at their own expense within 14 days of receiving the goods. The purchasing Customer does not have the right to a partial return of goods from one package for which they have already paid for cash on delivery or by bank transfer in advance, which results in the consumer not demanding a refund for the part of the goods that arrived in one package.

 

5. The returned goods should be returned in an unchanged state and sent to the address provided by the Seller.

 

6. In the event of a lack of a product, withdrawal from the order, purchase by mistake by the Customer and paid in advance before shipping, the seller will refund the money for the purchased goods together with the shipping costs within 30 days.

 

7. In the event of a positive consideration of the complaint in favor of the Customer, the Seller will refund the money within 30 days.

 

8. In the event that the Customer pays for the goods "in advance", the Seller shall refund the money to the Customer's bank account, whereas in the event of payment for the goods "cash on delivery" or "personal collection", the Seller shall refund the money to the Customer's bank account after prior arrangement with the Customer.

9. In the event of a refund of money to the Customer's bank account, where after prior contact with the Customer the consumer does not provide the Seller with the required data to make a bank transfer or they are incorrect, the Seller shall not be liable for the lack or delay of the refund.

 

§ 6

 

Seller's liability

 

1. The Seller shall not be liable and is entitled to interruptions in the functioning of the online store at www.hurtopryski.pl providing services electronically due to modification, modernization, expansion or periodic maintenance of IT devices.

 

2. The Seller shall not be liable for failure to perform or improper performance of services provided electronically if this was caused by the actions of third parties such as: telecommunications operators, server rooms or Internet and energy connection providers.

 

3. The Seller shall not be liable for difficulties or interruptions in the use of the online store due to the Customer's reasons, where the latter made available to third parties, in particular the "login or password" data to the "Customer Account" in the online store.

 

4. The Seller shall not be liable for any damages resulting from the Customer's negligence, in particular due to improper handling of equipment and chemical preparations, their use contrary to their intended purpose or the Buyer's failure to maintain appropriate health and safety conditions that may affect the health or life of the Buyer and third parties, this particularly applies to the use of class I toxicity agents for fumigation based on aluminum phosphine 56 ge or using the online store in a manner inconsistent with applicable legal regulations and store regulations.

 

5. The Seller shall be liable for failure to perform the agreement concluded with the Customer in the event that the Customer is an Entrepreneur and has suffered real losses in the event of intentional damage caused by the Seller, subject to point 4, paragraph 7 of these regulations

 

6. All orders accepted for execution by the Seller before the date of change of the Regulations shall be executed on the basis of the regulations that were in force on the date of placing the order by the Customer.

 

7. The Seller shall not be liable for delays in the delivery of goods resulting from reasons attributable to courier companies.

 

 

8. The Seller acts in good faith, trusting the truthfulness of the data provided and declarations made by the Buyer, especially within the meaning of these regulations and the clauses contained therein and the law.

§ 7

 

TERMS OF DELIVERY - Damage or loss of packages

 

Please check the packages in the presence of the courier for damage. In the event of externally visible damage, write a damage report in 2 copies which must be signed by the courier. The courier always has such reports with them. Keep one for yourself with the courier's signature. If the damage is not external but internal because, for example, the package was crushed where there were appropriate prints on the package, do not stack, do not crush, vertical, carefully do not throw, and you did not see the damage when receiving the package because it was externally invisible. You have 7 days to report it as a complaint to the courier company and receive from the transport company a damage report signed by the transport company with a description of the cause of the damage as well as to seek compensation from the carrier for the damage if you found that the courier company was at fault. Our wholesale store is not liable to the consumer - buyer for damage caused by the fault of the transport company. The goods purchased by the consumer from the moment the seller sends the order become the property of the buyer and it is the consumer - buyer who disposes of the purchased goods, the so-called assignment takes place from the seller to the buyer. At the moment of handing over the goods sold by the seller to the courier company, the benefits and burdens associated with the goods and the risk of accidental loss or damage to the goods are transferred to the buyer. If the buyer is an entrepreneur and purchases goods on an invoice for his company, he can only claim compensation from the carrier.

 

§ 8

 

SHIPPING - DELIVERY ABROAD

 

The Atexim store is not financially liable after sending the goods abroad and therefore will not refund the buyer and will not take into account complaints for loss or delay of the shipment by the courier company and the shipment where its status is abroad - in the country of delivery - the buyer's country (shipment status - transferred abroad). All complaints are submitted by the foreign consumer contractor in his country to the courier company to which the parcel was sent based on the waybill or e-mail notification about the shipment of the parcel by the seller. A foreign parcel is the property of the buyer from the moment of purchase and bank transfer - when the seller receives the transfer from the buyer, the ownership of the purchased goods is transferred to the buyer - i.e. the buyer is in possession of the goods. Shipments are made from our European parcel warehouses.

 

§ 9

 

Contact to the store:

e-mail: atexim.shop@gmail.com

Mobile phone: +48 886239979 

the store belongs to the company:

Atexim Limited Company 660878. Address: 71 Lower Baggot Street,

D02 P593 Dublin, Ireland, tel. +353 1 254 2658, e-mail: atexim@ateximltd.com

 

§ 10

1. These regulations are effective from the date of publication on the seller's online store website at www.hurtopryski.pl and are binding for the distance contract concluded for the seller and the buyer at the time of purchase by the consumer or company.

 

2. The regulations may change. In the event of changes to the Regulations, the Customer will be informed by placing a message about the change in the Regulations by the Seller on the main page of the online store. Customers with a "Customer Account" will also be notified by the Seller by e-mail to the Customer's e-mail address, provided by him earlier in the registration form

 

3. In the event of a dispute arising on the basis of the concluded Sales Agreement and others, the parties will strive to resolve the matter amicably. The law applicable to the resolution of all disputes arising on the basis of these regulations is the consumer law in force in the country of the buyer - consumer.